Chevrolet - Hvalborg | 3D modelleringsøvelse |
||
Marts 2014 | ||
Øvelsen gik ud på at bygge en model op ved at starte med at skabe store flader, som derefter blev bearbejdet ved at skære ind i fladerne og runde hjørnerne. Idéen bag formen kommer fra en af de mange Corel Draw fladsidetegninger, jeg lavede og designede, før jeg begyndte på tegnekurser. Dengang tegnede jeg 2D fladtegninger og gav hvert projekt et navn; denne fik navnet Hvalborg. Det første forsøg på at bygge modellen var i slutningen af 2009. I februar 2012 designede jeg en ny model over tre dage i 3D Alias Studiotools, men jeg var ikke helt tilfreds med formen. I 2014 besluttede jeg mig derfor for at revurdere konceptet. To år senere kiggede jeg igen på konceptet, og jeg havde stadig idéen om at bygge en bil med samme designprincip - store flader der bearbejdes og formes yderligere. Med det seneste koncept har jeg fundet et bilmærke, Chevrolet, der passer godt til formens æstetik. |
||
Animation VR, mere information om animationer VR |
||
Hvalborg 2012 |
||
Februar 2012 designede jeg en ny model på 3 dage i 3D alias studiotools. jeg var dengang ikke helt tilfreds med formen og valgte i 2014 at kigge på konceptet igen. | ||
Roug design / Lars RougLangebjergvej 558 Fastnettelefon: 36 96 45 58 CVR nr: 29874492 |
Menu |
SoMe forbindelserLinkedin |
|
---|---|---|---|
Tilbage til top |